Fust bier voor nieuw Cesarbestuur

Leandra kwam drie jaar geleden samen met Rochèlle Lodik in het bestuur van de studentenvereniging Cesar terecht. Op 23 maart nemen zij samen afscheid van hun bestuurlijke functie. ‘We hebben allebei een hele leuke tijd gehad, maar dit is voor ons een goed moment om onze taken over te dragen’, aldus Leandra.

Periode van rust

Op dit moment bevindt Cesar zich in een relatief rustige periode. ‘We hebben nog wel een aantal feestjes dit jaar, maar dat is niks vergeleken met de dingen die we aan het begin van het nieuwe schooljaar moeten organiseren. Dan hebben we de instroom van nieuwe leden’, laat Leandra weten. Het is daarom erg belangrijk dat het nieuwe bestuur tegen die tijd op en top functioneert.

Mede dankzij de nieuwe voorzitter heeft Leandra veel vertrouwen in het nieuwe bestuur. ‘Sven de Ruiter wordt onze nieuwe voorzitter. Hij is tweedejaarsstudent Commerciële Economie én Small Business. Daaraan kun je meteen horen hoe gemotiveerd hij is.’ De nieuwe voorzitter zit al bijna een jaar bij Cesar en heeft bewezen dat hij geschikt is als voorzitter. ‘Bovendien kan hij heel goed leiding geven.’

Afscheidsfeestje

Op 23 maart in de Millertime in Breda dragen Leandra en Rochèlle hun taken over. ‘En ter ere van de nieuwe bestuursleden hebben we dan natuurlijk een gratis fust bier.’ [IB]