Techniekacademie gaat weer stemmen

Tot nu toe hebben zich twee mensen kandidaat gesteld: Jos Mulder, docent Technische Informatica, en Ruud Martens, student Elektrotechniek. Er zijn in principe drie vacatures voor medewerkers en één voor een student, maar er mogen zich altijd meer mensen melden, benadrukt de raad.

Vooral docenten en medewerkers zijn nodig om de academieraad te versterken, en vooral uit Tilburg, aangezien de ATM-raad nu louter uit leden bestaat die in Breda werken of studeren.

Meedenken

De academieraad is hét orgaan waar studenten en medewerkers mee kunnen praten, denken en beslissen over alles wat er gebeurt binnen de ATM, bijvoorbeeld over de onderwijs- en examenregeling (OER). De raad is de medezeggenschapsraad van de academie; iedere academie binnen Avans heeft er één.

Van dinsdag 15 maart tot en met donderdag 17 maart zijn er verkiezingen voor nieuwe raadsleden. Drie dagen lang kunnen studenten en medewerkers van ATM stemmen. Dat gebeurt digitaal, via een e-mail die iedereen in zijn inbox zal vinden. [LJ]