Uitdagend sporten bij Bress

Op 22 maart organiseert Bress een uitstapje naar Landgraaf voor alle skigrage studenten. Nu het wintersportseizoen bijna voorbij is, is dit een welkom aanbod. Toch lijkt de stichting dit niet voldoende te vinden om de waaghalzen en sensatiezoekers aan te trekken. Daarom biedt zij in de komende weken een aantal interessante activiteiten aan.

Futsal

Net zoals vorig jaar wordt er ook dit jaar een zaalvoetbaltoernooi gehouden. Wat hier bijzonder aan is? Het evenement vindt plaats op 24 maart van 22.30 uur tot 03.00 uur ’s nachts. Tijdens dit toernooi strijden teams van tussen de vijf en acht mensen tegen elkaar om de allround futsal cup te winnen.

Bikinilijven

Ook de dames worden binnenkort flink aan het werk gezet. Zo worden er dit jaar voor het eerst cursussen paaldansen aangeboden. Vanaf 23 maart is het mogelijk om één keer per week anderhalf uur lang getraind te worden in deze uitdagende sport. De cursus duurt in totaal vijf weken.

Voor de vrouwen die ook terug in bikinivorm willen komen, maar voor wie alleen het resultaat telt, komt Bress met een mooi alternatief: Bikini Bootcamp. Wat het precieze trainingsprogramma van dit project gaat worden is op dit moment nog onbekend.

Wil je aan een van deze activiteiten of aan een andere activiteit deelnemen? Je kunt je inschrijven via de website van studentensportstichting Bress. [IB]