Weinig animo voor schoonheidsprijzen

Vorige maand is de nationale verkiezing voor de mooiste studente van 2011 van start gegaan. Bij dit jaarlijks terugkerende fenomeen van studenten.nl kunnen hbo- en wo- studenten bewijzen dat ze niet alleen slim, maar ook mooi zijn. Helaas heeft tot nu toe nog geen enkele Brabantse studente zich opgegeven om onze eer te verdedigen.

Bil11

Naast deze wedstrijd is er nu ook een verkiezing voor de studente met de mooiste billen in het leven geroepen. Voor iedere studente die trots is op haar achterwerk zou dit een prachtige kans moeten zijn. Degene met de mooiste kont van Nederland wint namelijk een vakantie naar Ibiza. Toch heeft op dit moment nog geen enkele vrouw zich voor de competitie ingeschreven.

Bil11 is een initiatief van Bal11 , het populaire studentengala van studenten.net . De winnaar van Bil11 wint niet alleen een vakantie, maar ook de Bil11-award.

Mooie Avansvrouwen

Ook vorig jaar waren niet veel Brabantse studenten te porren voor deelname aan een schoonheidswedstrijd. De Bil11-award bestond in 2010 nog niet, maar de schoonheidsverkiezing van studenten.nl beleefde dat jaar haar tweede editie. Slechts 25 vrouwen uit onze provincie schreven zich toen in voor de competitie. Uiteindelijk werd de prijs voor de mooiste vrouwelijke studente gewonnen door een Groningse schone.

Denk jij dat je het in je hebt om het tot mooiste studente van Nederland te schoppen? Tot 18 maart kun je je inschrijven voor de wedstrijd van mooiste studente van 2011 via studenten.nl . Zijn het slechts je billen die een award verdienen? Schrijf je dan in op de website van Bil11 . [IB]