Duurzaam updaten voor deeltijders

Het centrale thema van het evenement is ‘Vandaag is morgen alweer gisteren – marketeer kom uit uw comfortzone!’. Onder deze naam wil Avans samen met het Marketinggenootschap laten zien dat de hogeschool zich actief bezighoudt met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketing.

Duurzaamheid en nieuwe media

Tijdens het evenement zullen Michel Smit en Raymond Hannes een lezing over hun werkzaamheden geven. Smit heeft een ‘sustainable dance club’ en heeft plannen om de wereld via clubs en festivals te verduurzamen. Hij legt woensdag uit hoe hij zijn eigen duurzame club tot een commercieel succes heeft gemaakt en praat over de combinatie van marketing en duurzaamheid.

Hannes is trendwatcher voor Pimonline.nl en de oprichter van MyDivvi, een organisatie die wil dat academici gratis hun werk kunnen publiceren. Hij denkt na over manieren om nieuwe media te kapitaliseren en helpt bedrijven om dit te doen. Zijn presentatie gaat over het feit dat consumenten niet meer willen betalen voor dingen die ze bijvoorbeeld via internet aangeboden krijgen en hoe ondernemingen hierop kunnen reageren.

Het marketingevenement is bedoeld voor studenten, docenten en alumni. Ook de werkgevers van de deeltijdstudenten zijn uitgenodigd.

De bijeenkomst is op woensdag 20 april op de Hogeschoollaan in Breda en duurt van 18.00 uur tot 21.45 uur. [IB]