ASIS reunie

De studie International Business and Management Studies (IBMS) startte in 1989. Alle IBMS-studenten die sinds die tijd afgestuurd zijn, zijn uitgenodigd op een groot alumni evenement dat op 19 mei plaatsvindt.

Carrière verbeteren

De studenten die naar het evenement komen, krijgen uitgebreid de mogelijkheid om bij te praten met vrienden van vroeger. Toch draait de reünie niet alleen om vermaak. De alumni kunnen ook heel veel nieuwe mensen ontmoeten, die hun kunnen helpen hun carrière een boost te geven.

Nummer één

Het zijn niet alleen de oud-studenten die iets aan de IBMS-reünie kunnen hebben. Tijdens het evenement worden er een paar workshops gegeven waarin de alumni informatie krijgen over manieren waarop zij de academie kunnen helpen. ASIS hoopt er met de hulp van de oud-studenten voor te zorgen dat de IBMS van Avans de beste IBMS-opleiding van Nederland blijft. [IB]