Cesar werpt zich op Docent van het Jaar

‘Wie kent hem niet? Staat altijd klaar voor elke leerling en leest zijn mail zelfs nog om vier uur ‘s nachts. Altijd bereid voor een gezellig praatje’, is te lezen op de website van Cesar . De studievereniging voorspelt een ‘zware strijd’ om de beker ook in 2011 naar Breda te krijgen.

Lelijke beker

‘En wij willen dat Wim Janssen dit jaar weer gaat winnen. Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat de beker een wisselbeker is, en dus weer moet inleveren. Dit moet voorkomen worden en deze beker zal eeuwig op de schoorsteenmantel van Wim moeten staan. Hoe lelijk die ook mag zijn’, aldus het bestuur van Cesar.

Nomineren

Inmiddels stromen de nominaties voor Docent van het Jaar binnen bij Punt.  Voor Wim Janssen, maar ook voor andere Avansdocenten. Studenten die een docent willen nomineren, kunnen een e-mail sturen naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. E-mailen kan tot 23 juni. Op 30 juni maakt de redactie bekend wie Docent van het Jaar 2011 is geworden.

Houd deze website in de gaten voor nieuws en updates rondom de verkiezing. [AR]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Eerste nominaties Docent van het Jaar 09-05-2011

Wie wordt Avansdocent van het Jaar 2011? 03-05-2011