Congres over biobased economy op Avans

Het congres wordt georganiseerd door Avans Hogeschool, samen met ontwikkelingsmaatschappij REWIN. Naast Avanslector Jan Venselaar spreken die dag diverse gasten uit politiek en bedrijfsleven over duurzaamheid en de economie. Bekijk hier het complete programma.

Visie

Namens het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie (ELI) spreekt senior beleidsmedewerker Cornelis Mijnders over de visie van vanuit Nederland en Europa op de biobased economy. Vanuit grote chemiebedrijven als SABIC en Cosun spreken vertegenwoordigers over de technische kant van het verhaal.

Het congres begint om 8.30 uur met een welkomstwoord van Avansbestuurder Frans van Kalmthout. Tegen 17.30 uur eindigt de dag met een borrel. Het hele programma vindt plaats in collegezaal HD001 van het gebouw aan de Hogeschoollaan. [LJ]