Eerste nominaties Docent van het Jaar

Bouwkundedocent Bart van Berkel wordt genoemd omdat hij studenten weet te motiveren en de tijd neemt om lesstof uit te leggen. Docent Rob van Vliet van de Academie voor Sociale Studies Breda is  ‘gewoon een geweldige leraar’. Wesley Robbe, docent bij dezelfde academie, geeft goede tips en ‘doet er alles aan om je werk zo goed mogelijk af te krijgen’.

Competenties

De Bredase docent Personeel en Arbeid Michel Salewicz wordt genomineerd omdat hij ‘competenties niet zo opblaast’. Zijn collega-docent Dennis Rodrigo, ook van de Academie voor Algemeen Financieel Management, is een leraar ‘die studenten weet te motiveren om niet voor die 6 of 7 te gaan, maar voor die 9’.

Giel Steehouder van de Bredase Academie voor Marketing en Business Management ligt vooralsnog op kop in de strijd om titel van Docent van het Jaar. ‘Hij is een enthousiaste, betrokken docent die zich inzet voor studenten en het goede doel.’

Nomineren

Studenten die een docent willen nomineren, kunnen een e-mail sturen naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. E-mailen kan tot 23 juni. Op 30 juni maakt de redactie bekend wie Docent van het Jaar 2011 is geworden.

Houd deze website in de gaten voor nieuws en updates rondom de verkiezing. [AR]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Wie wordt Avansdocent van het Jaar 2011?