Professionele speeddate

Tijdens de bedrijvenmarkt die AIB op dinsdag 24 mei organiseert, krijgen studenten de kans om kennis te maken met bedrijven uit de ICT-branche. Vooral voor afstudeerders en stagiaires is de markt interessant. De deelnemende bedrijven zijn op zoek naar fris, jong talent.

Reclamepraatje

Behalve op de markt zelf, krijgen de bedrijven nog twee andere kansen om te laten zien wat zij de studenten te bieden hebben. Tijdens de ‘elevator pitch’ kunnen werkgevers kort en bondig vertellen over hun onderneming en de openstaande vacatures.

Voor bedrijven en vierdejaarsstudenten die elkaar iets beter willen leren kennen, is er vervolgens een speeddatesessie. De bedrijven en studenten krijgen vijf minuten de tijd om elkaar zo goed mogelijk te leren kennen en indruk op elkaar te maken. Als er een klik is, kunnen beide partijen tijdens de ‘meet and greet’ nog wat langer met elkaar kletsen.

De AIB Banenmarkt is op dinsdag 24 mei en begint om 12.00 uur op de Hogeschoollaan in Breda in HA401 en HA417. Toegang is gratis. [IB]