Revanchemogelijkheid voor Avansvoetballers

Avans domineert

Tijdens de eerste editie van het toernooi in 2009 waren twaalf van de dertien teams van Avans afkomstig. Het was daarom niet zo gek dat het een Avansteam was dat met de winst naar huis ging. Vorig jaar leverde Avans opnieuw de meeste deelnemers, maar slaagde de hogeschool er niet in als winnaar uit de bus te komen.

Revanchedag

Op 18 mei krijgt Avans de kans om de titel terug te pakken. Maximaal vierentwintig voetbalteams van Avans, Fontys, de HAS en Stoas nemen het tijdens het toernooi tegen elkaar op. De voetbalteams moeten allemaal uit zes studenten, zes docenten of zes medewerkers bestaan.

Het voetbaltoernooi vindt van 9.00 uur tot 20.30 uur plaats op het voetbalveld van de Bosche club Wilhelmina. Inschrijven kan tot 12 mei bij de informatiebalie van het Koning Willem I, gevestigd aan de Vlijmenseweg in Den Bosch. Deelnemende teams moeten vijfentwintig euro inschrijfgeld betalen. [IB]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Warm en sfeervol voetbaltoernooi 21-05-2010