Strijd om HBO Intro Festival gaat beginnen

Optreden voor meer dan tienduizend studenten welke aspirant muzikant of DJ wil dat nu niet? Op de oproep van Punt voor muzikale studenten kwam dan ook veel respons. Nu roepen we iedereen op om naar de speciale concertavonden te gaan, want mede jouw stem bepaalt welke act in september zal optreden tijdens het HBO Intro Festival .

Breda

Op 25 mei zullen de eerste bands, van Bredase studenten, strijden om een plaatsje op het podium in Breda. Dit doen zij in het café van poppodium Mezz in Breda.

DJ's

Daarna is het op 31 mei de beurt aan de DJ’s om hun kunsten te vertonen in een DJ-battle die wordt gehouden in het Bredase café Miller Time.

Den Bosch

Op 8 juni en 15 juni zullen de Bossche bands strijden om een plaatsje op het HBO Intro Festival in Den Bosch. Zij doen dat in café Plein 79.

Meer informatie over de vier avonden volgt op deze site. Toegang tot alle avonden is gratis. Vanaf morgen stellen we een aantal van de deelnemende bands en DJ's aan je voor. [AR]