Studenten, kom van die bank af!

NHTV-student Alyssa Hamers doet voor Bress een onderzoek naar beweegredenen van studenten om te sporten. Dit onderzoek doet zij door middel van een enquête. Vragen zoals ‘Hoe heb je Bress leren kennen?’ en ‘Vind je honderd euro voor een jaar onbeperkt fitnessen duur?’, staan centraal.

Kom sporten

Met de antwoorden van het onderzoek wil de sportstichting nog meer activiteiten aan gaan bieden die aantrekkelijk zijn voor de Bredase studenten. Ook hoopt de studentensportstichting er dankzij de enquête achter te komen wat de studenten van de prijzen, de sporttijden en de bereikbaarheid van de stichting vinden.

Honderd euro te duur?

Als je honderd euro voor een jaar lang onbeperkt fitnessen inderdaad te duur vindt, heeft de enquête een mooi pluspunt. Onder alle studenten die de vragenlijst invullen wordt er één sportkaart verloot waarmee je samen met een vriend of vriendin een heel jaar bij Bress terecht kunt.

Je kunt de enquête invullen via deze website. [IB]