Promoveren op duurzaamheidsmotor

Tijdens de bijeenkomst in Breda zal Han van Son, docent van de Avans School of International Studies (ASIS), uitleg geven over zijn promotieonderzoek met als titel ‘Duurzaam ondernemen en de kunst om het lief te hebben’.  Van Son heeft hierin onderzocht hoe het midden- en kleinbedrijf als de motor van de verduurzaming in Nederland kan worden.

Energie Conversie Parken

Emile Quanjel, de nieuwe lector Innovatie Bouwproces & Techniek van Avans, zal zijn visie geven op duurzaam bouwen.  Daarnaast staan er nog twee presentaties op het programma rondom een studentenproject over Biobased Economy en een bijdrage van de Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu aan het Europese project Energie Conversie Parken.

Het Duurzaamheidscafé start om 15.00 uur in de Serre aan de Hogeschoollaan in Breda. [AR]