Top 5 Docent van het Jaar 2011 bekend

Zoals de voorgaande jaren belooft het ook nu weer een spannende eindstrijd te worden tussen de docenten op wie tot dusver het meest gestemd is. Hier is dan de top 5 in willekeurige volgorde:

Ad van Tuijl en Suzanne van Etten, beiden docent aan de Academie voor Gezondheidszorg, Frans Jespers van de Academie voor Sociale Studies Breda. Ook Ger Saris, de winnaar van 2009, docent aan de Bossche Academie voor Industrie en Informatica wordt weer veel genoemd.  Deze studenten hebben ongeveer evenveel stemmen en vormen de top 4.

Gedeelde vijfde plaats

Daaronder staan vier docenten die allemaal evenveel stemmen hebben: Gerard Worm van de Bredase Academie voor Deeltijd en de Academie voor Algemeen en Financieel Management, Frank Dam van de Akademie voor Kunst en Vormgeving|St. Joost. Ook de winnaar van 2010 en docent aan de Academie voor Marketing en Business Management Wim Janssen wordt genoemd en Wesley Robbe, docent van de Academie voor Sociale Studies Breda.

Bovengenoemde docenten hebben al zoveel stemmen dat ze niet meer in te halen zijn. Stemmen op een andere docent heeft dus geen zin meer.

Stem!!!

Het is aan Avansstudenten om te bepalen wie van deze acht docenten op 30 juni uitgeroepen wordt tot Docent van het Jaar 2011. Je kunt tot en met 22 juni een mail sturen naar punt@avans.nl. Zet daarin naar welke docent je stem gaat en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. [AR]