Grote stoelendans academies en diensten

Studenten economie en sociale studies opgelet: diverse academies op de Hogeschoollaan zijn verhuisd. De G-vleugel van het gebouw, waar eerst de diensteenheden zaten, is het nieuwe onderkomen geworden van de Academie voor Sociale Studies Breda (ASB) en de Avans School of International Studies (ASIS). ASB huist daar voortaan op de derde en vierde verdieping.

ASIS zit nu op G1, maar komt helemaal van de andere kant van het gebouw: van de vijfde verdieping van de A-vleugel. De Academie voor Marketing en Business Management (AMBM) kan hierdoor voortaan gebruik maken van de vierde én de vijfde verdieping van de A-vleugel. Dus ben je op zoek naar jouw docent(en), check even goed waar je nu moet zijn!

Spiksplinternieuw

Er is deze zomer ook hard gewerkt op de tweede verdieping van vleugel 63 van de locatie Lovensdijkstraat. Twee spiksplinternieuwe kantoortuinen zijn het eindresultaat, waar zo’n honderdvijftig Avansmedewerkers van de diensteenheden vanaf heden hun werkplek hebben.

De drie diensteenheden Financiën en Studentenadministratie (DFS), Personeel en Organisatie (DP&O) en ICT en Facilitaire Dienst (DIF) hebben voortaan niet meer de Hogeschoollaan, maar de Lovensdijkstraat als thuisbasis. Niet alle teams van DIF en DP&O zijn meegegaan naar de overkant. Onder andere roosterbureau RET en Avans Arbo zijn op de Hogeschoollaan gebleven. [LJ]