Korting voor studenten in de Avanssteden

In september 2009 werd de Knaek als eerste ingevoerd in Delft. Het studiejaar daarop volgden Den Haag, Nijmegen en Utrecht en nu komen dus ook onder andere Breda, Tilburg en Den Bosch daarbij. Let op: de kortingspas is gebonden aan één stad.

Kapper, sleutel of smoking

Met de Knaek kun je leuke kortingen krijgen bij winkels en in de horeca, maar bijvoorbeeld ook bij de kapper, bij de sleutelmaker of als je een smoking wil huren. Voordelig sporten of naar de bioscoop kan ook met korting van de Knaek.

De Knaek-kortingspas is persoonsgebonden en voor 5 euro online te koop of in de deelnemende winkels en horeca. De Knaek is een heel studiejaar geldig. Promoteams delen ook regelmatig gratis passen uit in de studentensteden. Omdat de Knaek nieuw is in de Avanssteden is de kans groot dat je er binnenkort gratis eentje kunt scoren ergens op straat of in jouw stamkroeg.

Kijk voor alle informatie over de studentenkortingspas op www.knaek.nl. Klik onder het kopje Acties 11/12 op jouw stad en lees precies waar je in Breda, Tilburg of Den Bosch het komende jaar je voordeeltjes kunt halen. [LJ]

Wil je weten wat er zoal te doen is op cultureel, culinair en shopgebied in de drie Avanssteden? Lees dan de Punt.intro krant.