Regen verpest fietstocht Virgo

De eerste groepen nieuwe techniekstudenten waren al vertrokken toen de regen losbarstte. In het bos waren plekken waar ouderejaarsstudenten aan het posten waren: zij regenden kleddernat. Toen het ook nog begon te onweren, werd het de studenten wat al te gortig. Na telefonisch contact met de ‘hoofdbasis’ op de Lovensdijkstraat, besloot Virgo de fietstocht af te blazen.

‘Het was niet meer verantwoord met dat onweer’, vertelt Karsten Pals, student Integrale Veiligheid en voorzitter van de kampstaf. ‘Achteraf gezien was het alweer bijna droog toen we iedereen goed en wel terug op de Lovensdijkstraat hadden. Maar ja, op zo’n moment moet je een beslissing nemen.’

Avatar

Virgo had echter een leuk alternatief voor de nieuwe eerstejaars in petto: met zijn allen werd er uiteindelijk in de aula van het Lovensdijkgebouw op groot scherm gekeken naar de sciencefiction-film Avatar. Hoewel niet iedereen zijn ogen daarbij open kon houden, leverde dit toch nog een spannende en gezellige middag op voor de studenten.

Het introkamp van Virgo duurt nog tot en met vrijdag. Nu maar hopen dat de zon zich de komende dagen wat meer laat zien… [LJ]

Lees welke introducties er allemaal zijn in de Punt.Intro -krant!

In Punt01 komen foto’s van de diverse introducties in de Avanssteden.