AKV’ers maken campagne voor Kunstnacht

In de nacht van zaterdag 17 op zondag 18 september openen 25 kunstinstellingen hun deuren. Tussen 20.30 en 2.00 uur kunnen de bezoekers zich “creatief opladen” met onder andere kunst, muziek, dans en film. Er is eetbare kunst, jong talent, kunst op zolders en in kelders. In popcentrum W2 wordt een afterparty gehouden.

Campagne

Tweedejaarsstudenten van de AKV|St. Joost zijn dit jaar verantwoordelijk voor de campagne van de Kunstnacht. De studenten hebben de complete huisstijl met het thema “Kunst laadt je op!” ontworpen, zoals posters, flyers, een website en een social mediaplan. Derdejaarsstudenten van de academies in Den Bosch en Breda geven tijdens de Kunstnacht performances in de Verkadefabriek.

Opening

De Kunstnacht wordt op 17 september om 19.30 uur officieel geopend. Toegangskaarten kosten in de voorverkoop 9 euro, studenten betalen dan 7 euro. Op de avond zelf kosten kaarten 12 euro. [MG]