Bredase CMD’ers nog steeds hot

Het Virtueel Platform selecteert de deelnemers voor de HOT100 in nauwe samenwerking met de academies voor nieuwe media en andere opleidingen met curricula in digitale cultuur.

Evenement

Deze academies zijn gevraagd om hun beste of anderszins meest interessante alumni op te geven voor de HOT100. Tijdens een gisteren gehouden evenement konden de alumni elkaar ontmoeten, ideeën uitwisselen en deelnemen aan workshops.

De CMD-studenten die dit jaar in de HOT100 staan zijn Thompson Dubé, Freek Gerritsen , Tim Kurvers   en Roger Verscheijden.

Kunststudent

Op de lijst staat nog één andere Avansstudent namelijk Tim van Cromvoirt van de Akademie voor Kunst en Vormgeving|St. Joost in Breda. Hij won dit jaar ook de Sint Joost Penning. [AR]