Deel alles met je medestudenten

Alledaagse dingen

Deel je frustraties, leuke mededelingen, zelfgemaakte strips, column, recept, muziekstuk, filmpje of gedicht nu met je studiegenoten. Misschien wordt je via via zelfs wel gespot! Laat zien aan de rest van Avans dat er meer dingen zijn in het leven van een student dan school en bier (of wijn). Je kunt de meest alledaagse zorgen, hoogtepunten en dieptepunten kwijt, maar ook de minder gewone ervaringen zijn van harte welkom.

Of het nou over je studie gaat of over andere zaken, we vinden alles interessant. Wat is je hobby, je talent, waar maak je je zorgen over en waar ben je het absoluut niet mee eens? Kortom: waar hou jij je mee bezig? Mail naar de redactie via punt@avans.nl en laat ons weten wat je dwars zit of wat je graag wilt delen. [HS]