DJ La Fuente op HBO Intro Den Bosch

Coverband Indigo Mind bestaat onder andere uit de Bossche derdejaarsstudenten Elma Veldhuizen en Alex Paauw, zij studeren Werktuigbouwkunde en Technische Bedrijfskunde aan Avans. Met hun band wonnen zij de eerste editie van de door Punt en het HBO Intro Festival georganiseerde Battle of the Bands, een wedstrijd voor Bossche studentenbands. Daarmee won de band een plekje op het festival.

Broodje Kroket

Na dit optreden beklimt DJ La Fuente het podium om zijn zomerse beats over de Markt te laten schallen. Hij stond dit jaar onder andere op Extrema Outdoor en Solar Festival. Na het feestje met coverband en zelfbenoemde rock ’n lolband Broodje Kroket sluit de Nederlandse DJ Roog het festival af.

Net als vorig jaar zal het HBO Intro Festival onder andere beveiligd worden door studenten van de opleiding Integrale Veiligheid. De organisatie verwacht zo’n 4.000 bezoekers. Het festival duurt van 17.00 tot 23.00 uur. Op donderdag 15 september is Breda aan de beurt. Meer info vind je op de website van het festival. [MG]