iPhone niet populair onder studenten

Slechts zeven procent van de ondervraagde studenten heeft een iPhone, dat valt te concluderen uit een onderzoek van de website Studenticoos. Zelfs Blackberry (8 procent) scoort beter onder de ontvangers van studiefinanciering. Het grootste deel (36 procent) van de ondervraagde studenten belt met een Zuid-Koreaans modelletje van producent Samsung.

Geen mobiel

Veel studenten houden het nog steeds lekker bij het oude en vertrouwde Nokia. Maar liefst 24 procent van de studenten heeft nog steeds een toestel van Finse makelij. 10 procent twittert met een HTC. En raar maar waar: 1 procent heeft geen mobiele telefoon.

In Punt01 vind je een handig overzicht van alle Apps die je als student bij Avans kunt gebruiken met je smartphone. [MG]