Oud-Avansstudent helpt zorg in Malawi

Het doel van Amanda is een project in de categorie ‘Mijn Droombaan Internationaal’. De oud-student Verpleegkunde wil twaalf maanden lang in Malawi aan de slag voor de organisatie Cordaid Memisa om de gezondheidszorg op een duurzame manier te verbeteren.

IC voor kinderafdeling

‘Even langs de dokter? Medicatie of antibiotica? De ambulance bellen? Dit is voor veel kinderen in Malawi niet zo vanzelfsprekend als voor ons. Ik wil een wereld van verschil gaan maken door het realiseren van een intensive care op de kinderafdeling van het C.C.A.P Mission Hospital in Nkhoma, een voor Afrikaanse begrippen groot ziekenhuis dat volledig afhankelijk is van donaties’, zo schrijft Amanda op de website van World of Difference.

Stemmen

Als kandidaat moet je zoveel mogelijk stemmen krijgen van vrienden, familie, kennissen en collega’s. Van iedere baan zijn de kandidaten die op vrijdag 16 september na sluiting van de campagne in de top 2 staan direct geplaatst voor de finale. Stemmen dus! [MG]