Pabo-lector over beter basisonderwijs

Workshops van kenniskring

‘1+1=3’ heet het programma en het is op woensdag 21 september in het Avansgebouw in Breda aan de Hogeschoollaan. Om 13.30 uur is de ontvangst met een kop koffie of thee en om 14.00 uur starten de workshops die worden gegeven door de leden van de kenniskring. De kenniskring bestaat uit docenten van de Pabo en leerkrachten uit het basisonderwijs. Om 15.45 uur wordt de lectorale rede ingeleid door bestuurslid Frans van Kalmthout en om 16.00 uur komt Paul Delnooz zelf aan het woord.

Het lectoraat ‘De innovatieve opleidingsschool’ staat onder leiding van Paul Delnooz en is een gezamenlijk initiatief van de Pabo en diverse partners uit het werkveld. Hun doel is om het basisonderwijs te verbeteren door het beroep van leraar en de opleiding daarvoor te ontwikkelen en door wetenschappelijk onderzoek te doen.

Kijk voor meer informatie over deze middag op de webpagina van het lectoraat . [HS]