Alumni St. Joost tonen hun kunsten

De alumni zijn allemaal in de afgelopen jaren afgestudeerd. Het gaat om oud-studenten van de masters Autonome Beeldende Kunst, Fotografie en Grafisch Ontwerpen. Deze drie masteropleidingen moeten geaccrediteerd worden en daarom komt er morgen een accreditatiecommissie naar de werken van de 24 alumni kijken.

Ook voor andere kijkers

Omdat het opbouwen van deze expositie echter zoveel tijd kost, heeft de kunstacademie besloten de werken nog tot het weekend in het atrium te laten staan voor andere geïnteresseerde kijkers. Bachelorstudenten van AKV|St. Joost kunnen bijvoorbeeld van deze gelegenheid gebruik maken om te ontdekken of een masteropleiding iets voor hen is, om als vervolgstudie te gaan doen.

De werken zijn te bezichtigen van 9.30 tot 17.00 uur. Op beide dagen zijn zowel studenten als medewerkers van de Bredase en Bossche kunstacademie (maar ook van de rest van Avans) welkom om te komen kijken. [LJ]