Een reis naar Miami en vrije ECTS

De hal van het Avansgebouw in Tilburg aan de professor Cobbenhagenlaan staat komende donderdag van 10.30 tot 15.30 uur vol met stands van bedrijven. Er komen er welgeteld 25 te staan.

Studiereis financieren

De dag wordt georganiseerd door Civil Xperience. Dat is een groep van acht laatstejaarsstudenten Civiele Techniek die samen een commissie vormen. Dit jaar organiseren ze een studiereis naar Miami, maar om die financieel mogelijk te maken, zijn er sponsoren nodig. Om hen ook iets te kunnen bieden worden deze bedrijvendag en een masterclass georganiseerd.

Tijdens de bedrijvendag is het voor studenten mogelijk om contacten te leggen met de 25 bedrijven die er zijn. Grote namen als Tracé, Bam en Heijmans zijn aanwezig. Misschien zoek je nog een stage of een opdrachtgever voor een afstudeerscriptie? Daarnaast kun je er, als je erheen gaat, ook nog acht uur aan vrije studiepunten voor indienen. Wat wil je nog meer?

Kijk voor meer informatie op de website van Civil Xperience. [HS]