Stemmen voor de academieraad van AAFM

De bedoeling van de academieraad is dat mensen die te maken krijgen met de praktijk kunnen meepraten en meebeslissen over de gebeurtenissen binnen hun academie. Daarom zitten er zowel studenten als medewerkers in.

Wie o wie?

Vanaf vandaag is het mogelijk om te stemmen op een student of medewerker van Avans voor de academieraad van AAFM. Dertien studenten en twee medewerkers hebben zich verkiesbaar gesteld. Studenten kunnen stemmen op de volgende namen: Debbie Hendriks, José Jansen, Laura van Nieuwland, Debbie Ploeg, Drika van Roestel, Lauren Vos, Fabian de Bruin, James Bury, Tim van Cleef, Lambert Mombers, Bart Kolijn, Kris van Nieuwland of Wouter Proost.

De medewerkers kunnen kiezen uit Yvonne Alewijnse of Ton Hermans. Het is belangrijk dat je meedoet aan de verkiezingen, want pas bij een bepaald minimumaantal stemmen is de uitslag geldig.

Stemming volgen

Stemmen kan via https://web.aib.avans.nl/gmr/ en iedereen mag één stem uitbrengen. De verkiezingen sluiten donderdagmiddag om 17.00 uur. Op internet zijn de uitslagen te volgen voor zowel studenten als medewerkers.

Ga het internet op en laat je stem horen! Dan kun je toch invloed hebben op de gebeurtenissen binnen de AAFM, ook al heb je jezelf niet aangemeld als kandidaat. [HS]