Genomineerden Avans Afstudeerprijs bekend

De andere twee komen van de Juridische Hogeschool en van de Academie voor Bouw en Infra. Sinds dit jaar kunnen ook afstudeerwerken die geen scriptie zijn, meedingen naar de prijzen. Daarom is de naam Scriptieprijs veranderd in Afstudeerprijs. Desondanks zijn er toch alleen scripties genomineerd.

1.500 euro

De grote winnaar van de afstudeerprijs ontvangt een geldbedrag van 1.500 euro. De andere vier genomineerden krijgen een aanmoedigingsprijs van 150 euro. Elke genomineerde moet op 7 december nog in vijftien minuten het eigen werk toelichten.

Een jury bestaande uit deskundigen vanuit het beroepenveld, de wetenschap en het mbo, beoordeelt de afstudeerwerken op criteria als toegankelijkheid, oorspronkelijkheid en praktische bruikbaarheid. Frans van Kalmthout van het College van Bestuur van Avans zal aan het eind van de feestelijke bijeenkomst de prijzen uitreiken.

De uitreiking van de Avans Afstudeerprijzen is op woensdagmiddag 7 december op Avans in Breda. [LJ]

De vijf kanshebbers zijn:

– Annelies de Hullu van de Juridische Hogeschool in Tilburg met haar afstudeerwerk ‘Een schitterend privacybeleid’

– Tim de Looijer en Mark Pijnenburg van de Academie voor Marketing in Den Bosch met ‘Unipol’

– Annet van Zutphen en Charmayne Miedema van de Academie voor Financieel Management in Den Bosch met ‘IFRS and Financial instruments’

– Bram de Feijter van de Academie voor Algemeen en Financieel Management in Breda met ‘De afdeling Purchase van operationeel naar tactisch’

– Jeroen van Groesen van de Academie voor Bouw & Infra met ‘Eisenbeheersing bij gebouwgebonden DBFMO-contract’