Grensoverschrijdende veiligheidsopleiding

Doel is de ontwikkeling van een kwalitatief hoogstaande master op het gebied van Integrale Veiligheid. Met een inbreng van ruim honderd samenwerkingspartners levert IV een substantiële bijdrage aan dit grensoverschrijdende project. Bijkomend voordeel voor Bredase IV-studenten is dat zij in de toekomst zonder schakeljaar kunnen doorstromen naar de master Veiligheidswetenschappen aan de Universiteit van Antwerpen.

Werkveld

Namens IV Breda zal vanavond Jan Gardeitchik (lid Werkveldadviesraad/ Director Safety & Security Havenbedrijf Rotterdam) een lezing houden over de samenwerking tussen het werkveld en de opleiding IV Breda. Dit alles vindt plaats in Antwerpen. Kijk op www.verbondeninveiligheid.eu voor meer informatie. [AR]