Dertig genomineerden Avans Innovatieprijs

Een van de hoogtepunten op 12 april is de uitreiking van de Avans Innovatieprijs. Welke medewerker, academie of diensteenheid heeft op unieke wijze een bijdrage geleverd aan de innovatie binnen de hogeschool.

Twee categorieën

Waren er vorig jaar nog acht inzendingen voor de felbegeerde wisselbokaal, dit jaar staat het aantal op dertig! Anders dan in voorgaande jaren worden er daarom dit jaar twee innovatieprijzen uitgereikt. Een onderscheid wordt gemaakt tussen de twee volgende categorieën: innovaties die ontwikkeld zijn binnen een academie of diensteenheid (17 nominaties) en innovaties die academie/ diensteenheid overstijgend zijn en al dan niet in samenwerking met organisaties buiten Avans tot stand zijn gekomen (13 nominaties).

Per categorie wordt een short-list opgesteld, bestaande uit drie inzendingen. Van deze zes innovaties zal een korte film gemaakt worden. Na vertoning van de film en een korte presentatie worden op 12 april de twee winnaars van de Innovatieprijs bekend gemaakt.

And the nominees are…

Nieuwsgierig geworden naar de genomineerden? Kijk dan hier. [AR]