Kerstwensen studenten uit boom gehaald

Alle wensen komen uit…

Gisteren konden de conciërges er nog om lachen. ‘We zetten nu al vier jaar kerstbomen neer, maar dit hebben we nog niet eerder gezien’, vertelden ze toen verrast. Ze waren zeker niet van plan de wensen weer uit de boom te halen. ‘Als ze het niet te gek maken tenminste.’ Een van de conciërges vertelde zelfs nog met een knipoog dat alle wensen ook echt uit zouden komen.

…of toch niet?

Helaas voor de studenten zijn de briefjes deze ochtend toch uit de boom gehaald. Blijkbaar kon iemand anders het niet zo waarderen.

Van een mooi snowboard tot vrede op aarde; de studenten wensten van alles. ‘Mijn kerstwens is dat ik een visum krijg voor Amerika, zodat ik daar kan wonen en studeren’, vertelde de Hongaarse Balazs Zelity, student International Business and Management Studies in Breda. Hyein Shin, een Zuid-Koreaanse die dezelfde studie volgt, wenste dat ze vaker naar Europa zal komen. Maar of al die wensen nog wel uitkomen nu die briefjes zijn verdwenen, is maar de vraag.

Wil je toch nog graag je kerstwens delen met andere studenten? Stuur hem dan op naar punt@avans.nl. [MvdB]