Met gala’s en borrels de kerstdagen in

Salsadansen met Socialize

De aftrap van de kersgala’s wordt gedaan door Socialize , de studievereniging van de Academie voor Sociale Studies in Breda. De vereniging heeft een DJ geregeld en de band Indigo Mind, die afgelopen juni de door Punt georganiseerde Battle of the Bands won, komt optreden. Daarnaast is er een salsademonstratie plus een workshop salsadansen en waarschijnlijk komt er een vuurspuwer.

Het gala vindt plaats op 15 december in de Avenue. Het feest begint om 20.30 uur en gaat door tot 2.00 uur. De entree is 8,50 euro. Kaarten zijn alleen aanstaande maandag nog te koop in de hal van het hoofdgebouw van Avans.

Animoso’s King en Queen

In Den Bosch kun je op 16 december de feestdagen inluiden. Studentenvereniging Animoso organiseert een gala in de Raadskelder onder het stadhuis. Op het gala worden een King en Queen gekozen en er wordt een corsage-award uitgereikt. Daarbij is er live muziek van de band Ja…lekker! en er is een fotograaf aanwezig die het feest vastlegt.

Het gala begint om 22.00 uur en is om 2.00 uur afgelopen. Zorg ervoor dat je een date hebt, want een enkel kaartje kost 37,50 euro terwijl twee kaartjes samen 70 euro zijn. Dit is inclusief drankjes voor de hele avond. Kaarten kun je elke dag tussen 11.00 en 14.00 uur kopen in de hal van Avans Den Bosch.

Primeur bij AAFM

Voor de eerste keer organiseert ook de Academie voor Algemeen Financieel Management in Breda een kerstgala. Op 20 december kun je er bij zijn, van 21.00 tot 2.00 uur in Parc Breda. Er zijn twee DJ’s geregeld en er is een Red Bull mix-bar. Bij binnenkomst krijg je een welkomstdrankje. De entree is 7,50 euro en je mag meer dan één introducé meebrengen. Houd voor kaartverkoop de facebookpagina van het gala in de gaten.

Met S.V. Cesar naar Miller Time

Op 21 december wordt de Miller Time onveilig gemaakt door de studenten van S.V. Cesar , de studievereniging van de opleidingen Commerciële Economie en Small Business en Retail Management in Breda. Voor leden kosten de kaartjes 20 euro, voor niet-leden 25 euro. Voor dit bedrag kun je onbeperkt bier, wijn en fris drinken.

Kaartjes zijn te koop op 13, 14, 20 en 21 december in de hal van het hoofdgebouw van Avans. Ook kun je kaarten reserveren via bestuur@ sv-cesar.nl. Het kerstgala begint om 21.00 uur en zal duren tot 2.00 uur.

Borrel, buffet en feest bij S.V. Totus

Ook in Tilburg wordt er voorafgaand aan de kerstdagen een feestje gevierd. Op 22 december organiseert S.V. Totus een kerstborrel in hun soos aan de Prof. Cobbenhagenlaan. De borrel begint om 15.00 uur en alle studenten, docenten en medewerkers van Avans zijn welkom.

Tijdens de borrel treedt de eigen band STOUT! op. Je kunt voor 5 euro ook lekker mee eten als je daar zin in hebt. Dit moet je wel voor 17.00 uur even doorgeven. Om 18.30 uur begint het buffet, waarna het feest losbarst. Het thema is dit jaar ‘Santa goes wild’. Je mag uiteraard verkleed komen, maar niks hoeft. [MvdB]