Sport en pizza voor zes euro

Op dit toernooi kun je samen met zo’n 250 andere studenten om de eerste plek strijden bij vijf verschillende sporten: voetbal, volleybal, hockey, bowling en squash. Om 18.00 uur beginnen de wedstrijden en om 23.00 uur worden de winnaars bekendgemaakt. Daarna is er een afterparty tot 1.00 uur.

Inschrijven

De wedstrijden worden gehouden in het sportcentrum van BRESS (Bredase Studenten Sportstichting), het Gemeentelijk Sportcentrum en op de bowlingbaan.

Inschrijven kan op www.bress.nl, maar je kan ook even langs de BRESS-balie gaan. De bowlingcompetitie zit al vol. Voor leden kost deelname aan het toernooi zes euro en voor niet-leden negen euro. Dit is inclusief een stuk pizza of lasagne als avondeten. [MvdB]