Geef je mening over catering Avans

Vorig jaar nodigde Punt chef-kok René Lancée van het Bredase restaurant Flinstering uit op Avans. Hij beoordeelde het eten van Sodexo. De chef-kok was niet positief. ‘De ham lijkt wel leer en het broodje is droog.’  De reacties van studenten op het bericht waren zo mogelijk nog negatiever.

Rioolwater

Nu komt Sodexo met een enquête voor studenten en medewerkers van Avans. Je kunt je mening geven over de keuze, de kwaliteit en de smaak van de producten. Maar je kunt ook per product aangeven wat je er van vindt. Is je koffie net rioolwater en smaakt je broodje kaas naar niks? Of ben je juist gek op de soepen en salades? Ook wordt er gevraagd of je lang moet wachten aan de kassa en je kunt je mening geven over de openingstijden van Sodexo.

Als je de enquête invult, maak je kans op één van de drie iPads die worden weggegeven. En bovendien heb je kans dat er iets gedaan wordt met je kritiek. [MvdB]