Gezocht: fotogenieke bloggers

De skaters en dj’s passen niet meer bij de studenten van nu. Avans gaat inzetten op intensiever onderwijs en een ambitieuze studiecultuur. Van kwantiteit naar kwaliteit. Tegelijkertijd wil ze studenten thuis laten voelen in een inspirerende omgeving. Want je start niet met een opleiding maar met een studieleven.

Vlotte pen

Avans daagt studenten uit: zie jij dingen die anderen niet zien? Wil jij vertellen waar anderen over zwijgen? En kan je dat allemaal ook nog leuk opschrijven? Dan is Avans op zoek naar jou, want jij zou wel eens één van de nieuwe bloggers kunnen worden die de buitenwereld mee gaat nemen in de wondere wereld van jouw studieleven bij Avans.

Je houdt een blog bij over je dagelijks leven. Dat hoeven geen ellenlange ingewikkelde analyses te zijn. Lezers willen weten wat jou bezighoudt gedurende een doodgewone dag. En nog leuker: je wordt het gezicht van de reclamecampagne.

Interesse? Meld je snel aan bij Krista van Berkel via 076 525 05 08 of k.vanberkel@avans.nl. [SD]