Jan Reinhard van AMUX naar ATM

Reinhard studeerde Werktuigbouwkunde aan de Technische Universiteit Eindhoven en was daar ook student-assistent. Na zijn studie werkte hij vijf jaar bij DAF Trucks te Eindhoven als ontwikkelingsingenieur en beproevingsingenieur.

Hogeschool

In 1992 maakte hij de overstap naar de toenmalige Hogeschool  's-Hertogenbosch, waar hij als docent en cursusleider voor post-HBO trajecten werkzaam was. Na enkele jaren werd hij in deze hogeschool benoemd tot opleidingscoördinator van de opleiding Milieutechnologie en vervolgens was hij vijf jaar werkzaam als directeur van de Academie voor Bouwkunde en Civiele Techniek die opging in de huidige Academie voor Bouw en Infra (AB&I). De laatste jaren was hij directeur van de Academie voor Media en User Experience (AMUX).

Door het vertrek van Reinhard ontstaat een vacature in de directiefunctie van AMUX. Het College van Bestuur van Avans zal zich beraden op de wijze waarop zo spoedig mogelijk in deze functie kan worden voorzien. [AR]