Ontwerp de nieuwe Hema-held

Al 25 jaar schrijft HEMA een ontwerpwedstrijd uit. Normaal mogen alleen studenten van vormgevings- en modeopleidingen mee doen, maar dit jaar mogen ook gewone klanten hun ideeën insturen. De opdracht: ontwerp dé nieuwe HEMA-held, een tijdloos product dat straks niet meer weg te denken is uit de HEMA-winkels.

Je ontwerp kan een gebruiksvoorwerp zijn, maar het mag ook iets zijn om op te eten. Het is de bedoeling dat het een eenvoudig product is en duurzaamheid is een pre.

Twee wedstrijden

De ontwerpen van kunststudenten en die van klanten worden in een aparte wedstrijd beoordeeld. Studenten kunnen zich inschrijven tot en met 10 februari. Zij moeten hun ontwerp uiterlijk 2 april inleveren. Anderen kunnen zich tot en met 7 maart aanmelden. Op die datum moet het ontwerp ook af zijn.

Voor meer informatie, kijk op de site van de HEMA-wedstrijd. [MvdB]