Martin de Munnik, partner en merkstrateeg bij LaMarque en commercieel partner bij Neurensics, zal een lezing houden over recente neuropsychologische inzichten in het consumentisme. In de presentatie zal hij de invloed van neurowetenschappen in de marketingbranche behandelen.
Onbewuste gedachten
‘We zijn ons slechts bewust van vijf procent van onze gedachten, zegt De Munnik. Een MRI-scan kan ook onbewuste gedachten zichtbaar maken. Waar traditioneel onderzoek de consument bevraagt naar zijn bewust gedrag, kijkt hersenonderzoek naar de gehele activiteit van het levende brein. ‘Dit maakt duidelijk dat de hersenscanner marktonderzoek drastisch zal veranderen’, aldus De Munnik.
De bijeenkomst vindt vanaf 18.00 uur plaats aan de Hogeschoollaan in Breda en is bedoeld voor leden van de genootschappen maar ook andere geïnteresseerden zijn welkom. Toegangsprijs is 25 euro, voor leden is de bijeenkomst kosteloos. Aanmelden kan bij info@marketinggenootschap.com. [SD]
Punt. Of had jij nog wat?