Ontsnappen aan de snelheid van het leven

De tentoonstelling heet (UN) DEFINED en wil vragen oproepen bij de snelheid van het leven. Beeldend kunstenares Eva Hoonhout ziet in de hoeveelheid informatie om ons heen een ruis aan beelden ontstaan waarin de mens bijna verdwijnt als persoon. Documentair-fotograaf Tobias Suir heeft in de Bossche wijk de Hooipolder de unieke mens gefotografeerd die er juist voor kiest om te ontsnappen aan de snelheid van het dagelijkse leven.

Drie avonden

Drie avonden lang zijn de werken van de twee kunststudenten in de galerie te bewonderen: op donderdag 9, vrijdag 10 en donderdag 16 februari. De expositie beleeft haar feestelijke opening met champagne en muziek op 9 februari om 19.00 uur en is dan open tot 23.00 uur.

De openingstijden op de andere twee avonden zijn van 19.00 tot 22.00 uur. Studentengalerie TenToon ligt aan de Paardskerkhofweg in Den Bosch. De entree is gratis. [LJ]