Vragen over Studielink? Vraag het BAS

Studielink werd in 2007 door de Studielink-organisatie en DUO gelanceerd. Bij de lancering van de applicatie werd een gezamenlijke helpdeskfunctionaliteit ingericht: de Studentenhelpdesk Studielink.

Instellingsspecifiek

Jaarlijks neemt 15 tot 20 procent van de studentenpopulatie contact op met de Studentenhelpdesk Studielink. Maar het blijkt dat de student naast functionele vragen over het gebruik van de applicatie steeds vaker vragen stelt over het proces van in/her/uitschrijving van de Hoger Onderwijsinstellingen zelf. Vragen die de Studentenhelpdesk Studielink niet kan beantwoorden omdat deze instellingsspecifiek zijn.

Kom je er dus niet uit op info.studielink.nl, meldt je dan bij de Studenten Informatie Balie van Avans Hogeschool: 076 – 5250550 of 073 – 6295250, studentinfo@avans.nl. [AR]