Win een optreden voor 10.000 studenten

De bedoeling is dat bands of andere acts met minimaal één student in de gelederen, studerend in Breda, Den Bosch of bij Avans in Tilburg, de muzikale strijd met elkaar aan gaan tijdens een concertavond eind mei in Breda of Den Bosch.

Battle

Dj’s strijden tijdens een battle-avond in Breda. De organisatie van de Battle selecteert de beste acts en door middel van stemmen op Facebook wordt bepaalt wie uiteindelijk in september mag optreden op het HBO-Intro Festival in Breda.

Vorig jaar werd de bandstrijd in Breda gewonnen door coverband SOC, met daarin zangeres en student Sociaal Pedagogische Hulpverlening Ilonka van Hooydonk. Kunststudent Romy van Geffen,  artiestennaam DJ Y-mor, wist de DJ Battle te winnen en jazzband Indigo Mind won de bandstrijd in Den Bosch. In Indigo Mind zitten onder andere de Bossche vierdejaarsstudent Werktuigbouwkunde Elmar Veldhuizen en Alex Paauw, vierdejaarsstudent Technische Bedrijfskunde ook in Den Bosch.

Aanmelden

Studenten die in een band zitten, zelf graag plaatjes mixen of goed kunnen rappen kunnen zich melden op hbointro@avans.nl. Bij voorkeur met een link naar de website, myspace of het youtube kanaal van je muzikale uiting. Ook acts die vorig jaar meededen, mogen opnieuw inschrijven, met uitzondering van de winnaars. Via de Puntwebsite en de krant houden we iedereen op de hoogte van deze Battle of the Bands en Battle of the DJ’s. [AR]