Avans maakt dubbel kans op Miss Brabant

Bikinironde

Shauny Bult, tweedejaarsstudent Bouwmanagement en Vastgoed in Tilburg, krijgt tijdens de missverkiezing onder andere concurrentie van Raïssa van Heesewijk, student aan de opleiding International Business and Languages in Den Bosch. Het duo paradeerde zich 11 maart glansrijk door de bikinironde en doorstond ook een twee voorronde, bestaande uit een catwalktraining en fotoshoot.

Een van de juryleden die besliste over het lot van de dames was de huidige Miss Brabant: Sandy Lufino, derdejaarsstudent International Business and Languages. Maar ook de Businessclub van FC Den Bosch, waar de voorronde werd gehouden, had een vinger in de pap. Tijdens een borrel mocht het gezelschap een voorkeurstem uitbrengen. De heren gaven hun zegen aan Avansstudent Raïssa.

Luxebedden

De komende weken worden Raïssa en Shauny klaargestoomd voor de grote finale van 19 mei in het Van der Valk Hotel in Nuland. De dames krijgen onder andere workshops en opdrachten voor hun kiezen. Afgelopen weekend moest het dozijn dames zich bijvoorbeeld melden bij Luxebedden.nl in Uden, waar zij de klanten van de winkel verwelkomden met een hapje en een drankje.

Volg de tweets van Raïssa en Shauny om de komende twee maanden op hoogte te blijven van hun route naar de finale. [CT]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Avansstudent is Miss Noord-Brabant 2011 26-04-2011