Haal geld op voor War Child!

Van 9 tot en met 16 maart trekt Radio538 met een truck door Nederland om geld op te halen voor War Child. Op 10 en 11 maart maakt het radiostation een pitstop in Den Bosch. Daarbij zenden de dj’s in de nacht van zaterdag op zondag rechtstreeks uit vanuit het Grand Café in het Avansgebouw aan de Onderwijsboulevard. Tegelijkertijd vindt er in het Atrium een feest plaats, waarvoor studenten bij Grand Café kaarten kunnen  kopen.

Sidekick

Tussen 0.00 en 6.00 uur kunnen studenten per sms platen aanvragen, is het mogelijk om te bieden op een handtekening of knuffel van een Radio538-dj en maken ze na een donatie kans om tijdens de nachtuitzending te fungeren als side-kick. Gedurende de hele nacht worden er bovendien foto’s gemaakt, die verkocht worden voor het goede doel.

Hoogtepunt van de nacht is het open podium in het Atrium. Dj’s, zangers, bands en stand-up comedians nemen het in een battle tegen elkaar op. Een jury met daarin onder andere een dj van Radio538 bepaalt wie van de acts live zendtijd wint. Inmiddels hebben zes acts zich aangemeld voor de talentenwedstrijd. Inschrijven voor de battle kan nog via avans200@avans.nl. [CT]