Win 500 euro met je creatieve bijdrage

De redactie van het boek is op zoek naar bijzondere verhalen en beeldmateriaal. Het idee is om een uniek (ver)beeldend boek te maken met persoonlijke pagina’s gemaakt door (oud-)studenten, (oud-)docenten en (oud-)medewerkers of anderen die een speciale band hebben met Avans Hogeschool.

Felicitatiepagina's

Bijdragen kunnen bestaan uit herinneringen, bijzondere momenten en gebeurtenissen in de vorm van tekeningen, foto’s of schrift. Je kunt daarbij denken aan de felicitatiepagina’s zoals die wel worden gemaakt door de gasten van een bruidspaar of jubilaris. Alles kan, alles mag, als het maar betrekking heeft op je eigen relatie met Avans.

Misschien heb je als student, docent of medewerker een mooi verhaal of herinnering of ken je ze via medestudenten, ouders, broers, zussen, familie, vrienden, etc. Alle bijdragen zijn uiteindelijk terug te vinden op de website Avans200.nl en/of in het jubileumboek. De meest originele inzending wordt beloond met een geldprijs van 500 euro.

Jury

Een vakkundige jury, bestaande uit L.J.A.D. Creyghton (fotograaf), Serge R. van Duijnhoven (historicus, dichter, schrijver), Janine Kooreman-Nelissen (redactielid) en vormgevers Casper Herselman en Peter Korsman (ATTAK), maakt tijdens de officiële uitreiking van het jubileumboek de winnaar van de meest originele inzending bekend. Alle leden van de jury betrokken bij de totstandkoming van deze speciale uitgave.

Inleveren

Hoe kun je jouw bijdrage inleveren? Papierformaat: maximaal A4/staand Tekst: in Word of handschrift; Beeld/techniek: staat vrij/foto’s analoog of digitaal; Indien digitaal: 1:1/RGB tiff/300 dpi

Stuur je creatieve bijdrage onder vermelding van je naam, academie/dienst of opleiding, student/medewerkersnummer of relatie met Avans én je emailadres naar info@creyghton.com. Bestanden boven 5Mb via ftp www.wetransfer.com verzenden naar info@creyghton.com.

Maar je kunt het ook opsturen: Avans Hogeschool – AKV|St. Joost t.a.v. dhr. L.J.A.D. Creyghton / Postbus 732 / 5201 AS ’s-Hertogenbosch. Of even afgeven aan de receptie van de kunstacademie aan de Onderwijsboulevard.

Inleveren kan tot dinsdag 10 april 17.00 uur. [SW]