Docent van het Jaarverkiezing van start

Vind jij een docent zo leuk, inspirerend, briljant, aardig of motiverend dat je het wel van de daken wil schreeuwen? Punt organiseert voor de vijfde keer de Avansdocent van het Jaarverkiezing.

Winnaar 2011

Vorig jaar won Frans Jespers (Academie voor Sociale Studies Breda) met 29 procent van de stemmen. Hij liet onder andere Suzanne van Etten en Ad van Tuijl (beiden van de Academie voor Gezondheidszorg) achter zich. Op de vierde plaats eindigde Ger Saris (Academie voor Industrie en Informatica) en de top vijf werd afgesloten door Gerard Worm (Academie voor Algemeen en Financieel Management).

In 2008 was de eerste winnaar van de Avansdocent van het Jaarverkiezing Mies de Koning (Academie voor Sociale Studies ’s-Hertogenbosch). Het jaar erop bleef de beker in Den Bosch, toen won Ger Saris. In 2010 ging Wim Janssen (Academie voor Marketing en Business Management) er met de titel vandoor.

Kei

Studenten kunnen alvast gaan bedenken wie zij willen nomineren voor Docent van het Jaar. Wie is een kei in hoorcolleges? Bij welke docent kun je altijd terecht met vragen over de lesstof? Wie mailt je altijd meteen terug met een antwoord?

Docenten kunnen de messen gaan slijpen. Wie weet zijn of haar studenten zover te krijgen dat ze massaal op hem of haar gaan stemmen? Welke docent is het populairste?

Nomineren

Studenten die een docent willen nomineren, kunnen een e-mail sturen naar punt@avans.nl. Zet daarin welke docent je nomineert en waarom, welke opleiding je zelf doet en natuurlijk je naam. E-mailen kan tot 19 juni. Op 28 juni maakt de redactie bekend wie Docent van het Jaar 2012 is geworden.

Houd deze website in de gaten voor nieuws en updates rondom de verkiezing. [SW]