Goede respons NSE dankzij worstenbrood

32,6 procent van de deeltijdstudenten en 30,8 procent van de voltijdstudenten van Avans heeft de jaarlijkse vragenlijst over onder andere roostering, kwaliteit van docenten en beschikbaarheid van faciliteiten ingevuld.

Bij de Bredase AIB gingen leden van studievereniging BIOS de klassen langs met worstenbrood om medestudenten warm te maken voor de NSE. Gezien de respons een geslaagde actie.

iPads

Ook andere studenten die de enquête invullen, maken kans op mooie prijzen. Zo verloot de Bredase Academie voor Gezondheidszorg twee iPads onder haar studenten. De Avans School of International Studies in Breda heeft ook twee iPads in de aanbieding en doneert bovendien per ingevulde enquête 1 euro aan een nog nader te bepalen goed doel.

Cadeaubonnen

De Pabo heeft óók een iPad te vergeven en bovendien tien cadeaubonnen van 20 euro per stuk voor bijvoorbeeld de Hema, Douglas of de H&M. De Juridische Hogeschool verloot tweemaal een boodschappenpakket ter waarde van 50 euro en tweemaal een nieuwe wettenbundel voor het volgende studiejaar.

Kijk in je mail voor de toegang tot de enquête of klik hier. De NSE sluit op maandag 9 april. Hier kun je de voorlopige respons per academie bekijken. [AR]