Pizzasessies over de toekomst van Breda

Met ‘Breda 2030’ werkt de gemeente aan een lange termijn visie op de stad. Daarin horen ze graag de visie van studenten, zodat ze er samen voor kunnen zorgen dat Breda in 2030 nog steeds een fijne stad is om in te wonen.

Gesprekken

Op verschillende dagen zijn er van 17.00 tot 19.00 uur gesprekken met burgemeester Peter van der Velden (11 april) en de wethouders Bob Bergkamp (17 april), Alfred Arbouw (18 april), Cees Meeuwis (9 mei), Saskia Boelema (10 mei) en Wilbert Willems (10 mei). De gesprekken vinden plaats in het Stadskantoor in de Claudius Prinsenlaan 10.

Aanmelden kan tot 5 april. Stuur een mail naar mt.dekker@breda.nl met daarin je naam, telefoonnummer, school/studierichting, motivatie en keuze van bestuurslid. Beschrijf in maximaal 10 zinnen waarom je met deze bestuurder in gesprek wil gaan over de toekomst van Breda. [JP]