Verleg je grenzen op de Onderwijsdag

Op donderdag 12 april is het dan weer zo ver; Avansmedewerkers reizen massaal af naar de Onderwijsdag . Deze editie vindt plaats in het Chassé Theater in Breda waar bestuursvoorzitter Paul Rüpp de aftrap zal doen, gevolgd door een keynote speech van de bekende wetenschapper Bas Haring. In een interview met Punt heeft Haring aangegeven dat hij het zal hebben over het meten van kwaliteit en het feit dat docenten studenten meer moeten stimuleren.

Naast Bas Haring heeft de organisatie een breed scala aan sprekers van zowel binnen als buiten Avans uitgenodigd. Een overzicht daarvan kun je lezen in Punt07.

Tekenfilm

Ben jij een fan van de film over het meerjarenbeleidsplan? Op de Onderwijsdag kun je jezelf laten tekenen door de makers van die film. De focusgroepen presenteren zich onder andere op deze manier op de informatiemarkt.

Verschillende partijen van Avans staan op de informatiemarkt om medewerkers te informeren over hun projecten, diensten en innovaties. Zoals de studentdecanen, die  onder andere een wedstrijd organiseren, waarbij medewerkers hun kennis over het studentendecanaat kunnen testen.

Innovatieprijs

Over wedstrijden gesproken, de Onderwijsdag 2012 is nu al legendarisch. Voor het eerst zullen er twee innovatie Awards uitgereikt worden. Voor wie zelf innovatief bezig is heeft het Leer– en Innovatiecentrum speciaal voor de Onderwijsdag een app ontwikkeld. Een andere primeur dit jaar is de aanwezigheid van Study Store. Zij zullen boeken verkopen van de diverse sprekers op de Onderwijsdag.

Cabaretgezelschap Cabaret Zonder Grenzen is gevraagd om de Onderwijsdag passend af te sluiten, de redactie van Punt is de hele dag aanwezig en doet live verslag via Twitter en op de site. Tot 12 april! [AR]

Lees meer over de Onderwijsdag 2012 in Punt07, deze krant ligt nu overal in de bakken en is hier digitaal te vinden.