Workshop Studeren met dyslexie

De workshop is bedoeld voor studenten die last hebben van dyslexie en willen leren hoe ze het studeren makkelijker voor zichzelf  kunnen maken. Je reflecteert op je eigen studiegedrag; maakt een sterkte- en zwakteanalyse. En je krijgt informatie over regelingen binnen Avans voor studenten die hiermee te maken hebben.

Digitale hulpmiddelen
Studenten krijgen daarnaast handvaten aangereikt waarmee ze strategieën op het gebied van lezen, leren en schrijven kunnen toepassen. Ook is er de mogelijkheid om ervaringen te delen met andere studenten en kennis te maken met digitale hulpmiddelen.

De training bestaat uit twee bijeenkomsten van ongeveer 2,5 uur en wordt aangeboden bij voldoende belangstelling (minimaal tien studenten) in Breda. De bijeenkomsten staan gepland op maandag 16 april en maandag 23 april, vanaf 15.30 uur. De workshop kost 25 euro, hier kan je je aanmelden. [SD]